شایان جونشایان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

من و بابا و شایان کوچولو

حرف های من با شایانم...

1392/2/2 10:01
نویسنده : زهرا
455 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم.قند عسلم....

امروز که دارم برات مینویسم ٢٩ هفته و ٢ روز هست که تو اومدی تو دل مامان نشستی و شدی همه دنیای مامان و بابا...هنوز نیومدی بدجور دلمونو بردی گل پسرم.دیشب بابایی داشت باهات صحبت میکرد و میگفت پس کی میای دلم واست تنگه!نمیدونم شنیدی یا نه.بابایی که باهات صحبت میکنه من یه کوچولو حسودیم میشه!Cool smiley 023

جدیدا حرکات تازه ازت حس میکنم.قبلا حرکتات بیشتر مثل لگد زدن بود(داشتیم مامانو لگد بزنی؟)اما نزدیک یه هفته ای هست که تغییر مکان دادن هاتو خیلی قشنگ حس میکنم.یه دفعه مثل یه ماهی لیز میخوری و میری اون طرف شکمم.یا بعضی وقتا انگار از دو طرف داری کش میای و شکمم رو از دو طرف به بیرون هل میدی...بعضی وقتا هم به زیر قفسه سینم فشار میاری.خلاصه دارم با این تکون خوردنات کلی حال میکنم عزیزم

پسرم از خدا همیشه اول سالم و صالح بودنت رو خواستم بعدم ارزو میکنم سراسر ارامش باشی.دوست دارم در اینده یه مرد واقعی باشی.میخوام بدونی که تو همه وجود من و بابات هستی.برای تو همه کار میکنیم اینو قول میدم.ازت میخوام پسر خوش قلب و خانواده دوستی باشی(البته میدونم که اینطور میشی چون باباتم همینطوره).

خلاصه گل پسری خیلی عاشقتم...                                  

                                                           friend - emoticonswallpapers.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ساجده
2 اردیبهشت 92 10:28
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید


حتما میام
یه نی نی توو خواب و رویا
2 اردیبهشت 92 13:40
ای جانم دیگه زیاد به اومدن نینی نمونده ایشالله هر دوتاتون سالم باشید


ممنون عزیز دلم
مامان فتانه
4 اردیبهشت 92 13:52
انشالله که صحیح و سالم به دنیا بیاد


ممنون خانمی