شایان جونشایان جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

من و بابا و شایان کوچولو

نوزده ماهگی شیرین عسلم

1393/11/27 15:55
نویسنده : زهرا
2,543 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عشق خودم گل پسر ناز و بلا اقا شایان

اول از همه با تاخیر نوزده ماهگیت  و تبریک میگم.به سلامتی نوزده ماهگیت تمام شدو وارد بیستمین ماه زندگیت شدی عسیسمبوس

 

امااااااان از دست شیطنتهات...اومدم واست تعریف کنم تا ببینی تو روز چیکارا میکنی...اولا که به خاطر شما تمام دسته های کابینتها رو دراوردم تا مثلا نری سراغ ظرفها ولی بعد از یه مدت راه باز کردنشون و پیدا کردی.از زیر میگیری و درشون و باز میکنی.

قدت هزار مشالله بلندشده با پا بلندی دستت و میرسونی به اپن اشپزخانه و اگه ظرفی چیزی اونجا باشه میکشی و تا حالا همین طوری چند تا ظرف ازم شکوندیکچل

کشاب کمدت و میکشی بیرون و هر چی توشه بر میداری منم مجبور شدم چیزای کوچیک و خطرناک و منتقل کنم به یه کشاب دیگه

از دست تو وروجک چند ماهیه تلوزیون تعطیل شده تو این خونه.تا زوشن باشه زودی میری از جلو نگاه میکنی یا با دست میکوبی رو صفحه تلوزیون ما هم واسه اینکه چشمات ضعیف نشه و تلوزیون با مشتهای جنابعالی خراب نشه اکثرا خاموشش میکنیم.فقط یک ساعت صبح تو کارتون میبینی یک ساعت شب من فاطماگل میبینم بقیش تعطیله

میری رو صندلی میز ارایشم و وسایل ارایشم و همونطور در بسته میزنی رو صورتت مثلا داری ادای من و در میاری اسپری هم ور میداری میگیری سمت خودت و میگی تیسسسسس منم میگم به چه خوشبو شدیخندونک

از اونجایی که عاشق کندن چسب و برچسب از روی دیوار یا وسایل خونه هستی یه بار که رفته بودم گلاب به روتون دستشویی دیدم برخلاف همیشه نق نمیزنی منم به سری صبر اومدم بیرون و دیدم مشغول کندن کاغذ دیواریه خونه هستیتعجببله از لبه دیوار با ناخن انقد زده بودی زیرش تا لبش بلند شده بودو بقیشم که دیگه مشخصه چی شد.

خلاصه به قول بابایی باید وقتی غقل رس شدی و خوب وسایل خونه رو پوکوندی بریم از اول خرید لوازم خونه

اینم یه پسر ساندویچ شده با پتو...بفرمایید ساندویچ شایانخوشمزه

 

تو این مدت 2 تا عروسی دعوت بودیم تو عروسی رضوان دختر عموی بابایی حسابی رقصیدی و دل همه رو بردی تازه وسط رقصیدنت هم هی میگفتی اوووووو

 

کلمه جدید هم عمه  میم(مریم)  قچی(قیچی) هم چند بار گفتی و یاد گرفتی

چند وقت پیش خواستم جای خوابت و جدا کنم و دیگه تو اتاق خودت بخوابی که چون هنوزم شبا واسه شیر بیدار میشی سختم بود و هم اینکه وقتی پیشم نبودی اصصصصلا احساس ارامش نداشتم و اینگونه شد دوباره اوردمت پیش خودمون تا انشالله بعد از اینکه دوران شیرخوردنت تموم شد جای خوابتم جدا میکنم.البته الان ظهرها تو توی اتاق خودت میخوابی

ماه من این روزا خیلی بیشتر به شیر وابسته شدی.چپ میری راست میای میگی ممه.خودمم کلافه میشم بعضی اوقات.واسه همین اکثرا واسه غذا خوردن اشتهای چندانی نداریغمگینانشالله چند ماه دیگه که از شیر گرفتمت بهتر  بشی.ضمن اینکه اصلا به خوردن صبحانه علاقه نداری.هر کاری میکنم ولی ... نون پنیر و تخم مرغ که اصلا اگه شیر و کیک باشه یک ساعت بعد از بیدارشدنت شاید کمی بخوری.من دلیل اینم همین شیر خوردنات میدونم.چون تا صبج چند بار شیر میخوری و وقتیم بیدار میشی بازم شیر میخوری واسه همین زیاد گرسنه نیستی

اینجا کارت عروسی و گرفتی دم گوشت مثلا موبایله و داری حرف میزنیخندونکقرررربون اون لب و دهنت بشم منبوس

عزیز مادر میخوام بدونی خیلی زیاد دوست دارم و خدا رو بابت داشتنت هزار بار شکر میکنممحبت

 اینم یه سلفیخندونکدوربین و گرفتی سمت خودت میگفتی چیک مثلا داری از خودت عکس میگیری.منم چون تو بلد نبودی دکمه اش و فشار دادم و این از اب درومدبغل

 

 

پسندها (4)

نظرات (13)

مامان رهام
28 بهمن 93 18:41
19 ماهه شدنت مبارک شایان جون.ماشالاه چه گل پسری شدی. مامانی از روی جوجه ببوس
مامان ایلیا( ارزو)
29 بهمن 93 0:36
سلام عزیزم خوبین نوزده ماهگی مبارک عشقم ماشالا ایشالا همیشه به عروسی وشادی دوست دارم گلم
فریده مامان آیهان
30 بهمن 93 16:37
سلام زهرا جون خوبی؟ از اولم کارای آیهان و شایان کپی هم بوده.منم دارم از دست آیهان کچل میشم.از صبح تا شب میریزه و میپاشه من جمع میکنم.من دستگیره های کابینتو با روبان به هم بستم گرچه آیهان یاد گرفته گره رو باز میکنه هرازگاهی.خیلی از لیوان و بشقابامون شکسته.نمیدونم این بچه ها چه علاقه ای دارن با ظرف و ظروف ور برن. وسایل آرایشییم که چی بگم همش من مرتب میکنم آقا میره کشو رو باز میکنه به هم میریزه برمیداره میکشه رو صورتش.
شادی
2 اسفند 93 11:07
ماشالا هر روز شیرین تر از دیروز.
مامان ایلیا
4 اسفند 93 16:35
سلام عزیز دلم ،خوشگل خاله ماشالله چقدر بزرگ شدی 19 ماهگیت مبارک باشه. واااای که کارا و شیطونیات چقدر شبیه ایلیاس با این تفاوت که ایلیا فوق العاده شیطون تره.. ایشالله همیشه سالم باشی قشنگ خاله
شیما مامان شاهین کوچولو
22 اسفند 93 15:45
ای جووونم روز ب روز شیطون تر
مامان امیرصدرا
12 فروردین 94 19:48
سلام عیدتون مبارک انشالله سال خوبی داشته باشید
آرزو
26 فروردین 94 12:27
شایان جون ماشالله تو هم مثل وروجک من بلا شدی ...خدا حفظت کنه...مامانش قفل کابینت بخر خودت رو راحت کن ...خدا پدر سازنده اش رو بیامرزه من از هایپر خریدم ولی چند تا سایت هست اینترنتی میفروشه یه سرچ بکن
تاپ
28 فروردین 94 12:32
برایه خرید تاپ و كلاه و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
مامان راضیه
31 فروردین 94 8:06
سلام خانومی سابقه دیر اپ کردن نداشتی نگران شدیم ایشالله که سالم هستین زودتر عکس شایان گل رو بزار دلم براش تنگ شده
مامان بردیا شیطون
21 اردیبهشت 94 9:47
ای جوووووووووووووووووووووووونم فداش بشم چه بزرگ شده عاشقشم
مامانی امیرحسین جونی
26 اردیبهشت 94 16:35
19 ماهگیت مبارک گل پسر ماشاالله به این همه انرژی و شیطنت خدا به ما مامانا واقعا صبر بده عکس سلفی شو قلقلی
مامان بردیا شیطون
4 خرداد 94 13:12
ای جووووووووووووووووووووووووونم ماشالا چه بزرگ شده فداش