شایان جونشایان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

من و بابا و شایان کوچولو

سونو هفته 31

1392/2/14 19:08
نویسنده : زهرا
440 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر مامان چطوره؟

عزیزم همین 1 ساعت پیش از سونو اومدم...عشق مامانی دیدمت...قربون اون دست کوچیکت بره مامان که مشتش کرده بودی...خدا رو شکر همه چیز خوب و نرمال بود.خیالم راحت شد.

راستی دیروز وسایل خوشگلت رو از خونه مامان جون اوردیم.اخه قراره تو این هفته سرویس خوابت برسه.از دیروز هی لباسای خوشگلت و میچینم جلوم و تو رو توش تصور میکنم و دلم واست غش و ضعف میره.خیلی دوستت دارم عزیزم...

                                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان منتظر
14 اردیبهشت 92 22:25
واااااااای عزیزم چقدر ذوق کردم
مامان فتانه
15 اردیبهشت 92 22:23
مبارک باشه به سلامتی به دنیاش بیاری


ممنون عزیزم.فکر کنم ادرس وبلاگتون برای من درست نمیاد.من نمیتونم وبلاگتون رو باز کنم
مامانی محمد طاها
17 اردیبهشت 92 12:09
یه نی نی خوشکل تو راه قربونش برم


ممنون گلم...
مامانی آرتین
19 اردیبهشت 92 1:24
عزیزم ممنون که اومدی به وبلاگ پسرم.خوحال نیشم همدیگرو لینک کنیم

ایشاا...آقا شایان به سلامتی دنیا بیا


ممنون عزیزم
رضوان مامان رادین
23 اردیبهشت 92 22:59
ای جونم..ان شاا... سالم بیاد بغلت مامان مهربون


ممنون عزیزم.مرسی که بهمون سر زدید...
ارغوان
25 اردیبهشت 92 8:24
ایشالا به سلامت به دنیا بیاد


خيلي ممنون عزيزم مرسي كه به ما سر زديد
مامان فتانه
27 اردیبهشت 92 14:27
...¶¶¶ ......¶*....¶¶ .....¶*........¶ .....¶*...*...¶¶............¶...¶¶ .....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶ ......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶ ........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶ ..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶ ..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶ ........¶*...................*¶ ......¶*...\\.............//...*¶ .....¶*.... @ ........ @ .... *¶ ......¶*.............Y..........*¶ .......¶*........I_I_I ........*¶ ..........¶*................*¶ ..............¶*,,,...,,,,*¶ .................\\\\\))//// ..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*: ......¶......¶*...............*¶....¶ ..¶......¶*....................*¶.....¶ ¶.....¶*...........................*¶....¶ ¶.....¶*.............?............*¶....¶ ¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶ .........¶*............¶..........*¶ .........¶*............¶..........*¶ ..........¶*...........¶.........*¶ ............¶*.........¶.......*¶ ..............¶*.......¶.....*¶ ......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶ ...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶?¶¶¶?¶¶..¶¶ عزیزم آپیم منتظر حضورگرمتونیم
سارا زارع
31 اردیبهشت 92 18:48
سلام عزيزم تبريك ميگم.به سلامتي بغل بگيريش.ئاسه منم دعا كن من فردا اول خرداد ميرم تو 4 ماه .نمي دونم هنوز دختر يا پسر فقط دعا كن سالم باشه.بهم سر بزن خوشحال ميشم .


عزیزم انشالله یه نی نی سالم و تپل و خوشگل میاد پیشت...
سارا زارع
2 خرداد 92 12:19
سلام عزيزم .به وبلاگم بيا و نظرتو راجع به اينكه نينيم دختره يا پسرقبل از سونو گرافيم با ذكر يه دليل از دلايلي كه گفتم بگو.منتظرما


اومدم و گفتم عزیزم
مامان منتظر
3 خرداد 92 11:37
عزیزم چرا آپ نمیشی؟؟؟؟؟؟؟




دوست داشتم پست بعدیم سیسمونیه جینگولو بزارم گلم.این مدتم درگیر اتاقش و سرویس خوابش بودیم که خیلی بدقولی کردن...
مامان فتانه
3 خرداد 92 12:43
روز پدر مبارک


مرسی.تولد امام علی و روز پدر بر شما هم مبارک