شایان جونشایان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

من و بابا و شایان کوچولو

نیمی از راه سپری شد....

1391/12/15 11:57
نویسنده : زهرا
339 بازدید
اشتراک گذاری

شایان کوچولوی مامانی امروز ١٩ هفته رو پر کردی گلکم.نیمی از راه رو رفتیم جیگرم.یه تشویق جانانه برای من و شایان.هوووووووووورررررررررررررررااااااااااااااااااااتشویقتشویقتشویق

از فردا هفته ٢٠ رو شروع میکنیم.امیدوارم بقیشم به خوبی طی بشه.مامانی هر کاری واسه ارامش تو میکنه هر روز واست قران و دعا میخونم به امید اینکه سراسر ارامش باشی قشنگم.درون من اروم زندگی کن.دوست دارم هر چی زودتر روی ماهت رو ببینم ولی عجله نمیکنم.صبر میکنم.تو فقط راحت باش جگر گوشه...

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

alma7
1 اسفند 91 9:35
سلام اول از هرچیز تبریک میگم بابت بارداریت ایشالا بسلامتی این روزا رو بگذرونی و فارغ شی. بعدش یه مشکلی دارم در رابطه با سایت نی نی سایت.شمارو از اونجا پیدا کردم.من عضو سایت هستم ولی نمیتونم نظر بدم مدام خطا میده که باید تایید شده باشی.هرچی هم تایید رو میزنم و شماره موبایل رو میدم میگه ارسال شد ولی هیچی نمیاد.میتونید کمکم کنید .دلم میخواد تو بحثها شرکت کنم و کمک بگیرم.ممنون