شایان جونشایان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

من و بابا و شایان کوچولو

شایان به عروسی میرود...

1391/12/26 12:45
نویسنده : زهرا
9,423 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام به گل پسرم.قند عسلم.مرد کوچولوی مامان و باباش...http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

جوجوی مامانی دیشب خوش گذشت؟اخه رفته بودیم عروسی...عروسیه یکی از همسایه های مادر جونت(مامان بابایی)بود.مارو هم دعوت کرده بود

مطمینم بهت خوش میگذشت و داشتی تو شکمم میرقصیدیاخه همش داشتی تکون میخوردی

اما مامان جان.پسرم خودتو یکم سنگین بگیر.پسر باید جذبه داشته باشه نه تا یه دلنگ دلنگی شنید پاشه قر بدهBounce

راستی این هفته که گذشت مامان حالش خوب نبود.سرما خورده بودم.شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<وایییییی شانس منه هیچ سالی انقدر سرما نخورده بودم.امسال که نمیتونم دارو استفاده کنم همش مریضم.الانم که یعنی یه خورده بهتر شدم ولی هنوز سرفه های ناجور میکنم.جوری که نگرانت میشم یه وقت تو با این تکونا و فشارا چیزیت نشه

راستی فردا وارد هفته ٢٤ میشیم.

                          

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فتانه
27 اسفند 91 13:44
سال نومي شود.زمين نفسي دوباره مي كشد.برگ ها به رنگ در مي آيند و گل ها لبخند مي زند و پرنده هاي خسته بر مي گردند و دراين رويش سبز دوباره...من...تو...ما...كجا ايستاده اييم.سهم ما چيست؟..نقش ما چيست؟...پيوند ما در دوباره شدن با كيست؟...زمين سلامت مي كنيم و ابرها درودتان باد و ...سال نو مبارك ...چون هميشه اميدوار وسال نومبارك...


سال نوی شما هم مبارک
یه نی نی توو خواب و رویا
28 اسفند 91 13:19
مواظب خودت باش عزیزم،24 هفتگی نینی هم مبارک باشه


مرسی گلم
مامان بردیا شیطون
6 شهریور 92 11:06
به سلامتی...... سلام زهرا جون ممنون به ما سر زدین ما مشتاقانه منتظر شایان جون هستیم که ماد و زندگیتون رو قشنگتر میکنه