شایان جونشایان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

من و بابا و شایان کوچولو

...هفته 35...

1392/3/13 12:03
نویسنده : زهرا
357 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلیه مامان...

امروز 35 هفته و 1 روزته عزززززززززیزم.دیگه داریم به اخراش نزدیک میشیم.هورررااااااااااااا2 روز پیش رفتم دکتر.یه سونوی دیگه نوشته که هم وزنتو ببینیم چقدره هم اینکه ببینیم سرت بالاست یا پایینمتفکر

امروزم با اقای پدر جان رفتیم واست قالی خریدیم.مبارکت باشه پسمل بلا52620_wink.gif

این روزا سعی میکنم پیاده روی کنم.ولی چون هوا گرمه و بابایی هم دیر از سر کار میاد توی خونه روی تردمیل با دور اهسته پیاده روی میکنم.اخه این روزا من واقعا گرمایی شدم و حتی زیر کولر هم همینطور عرق میریزم0014.gif

          تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرا
13 خرداد 92 12:33
به سلامتی خوشبحالتون که دارید به آخرها میرسید
مامان منتظر
13 خرداد 92 19:06
بسلامتی انشالله این چند هفته باقیمونده رو به پایان برسونی دوست خوبم واسه منو نینی هم دعا کن


انشالله.چشم حتما
مامان فتانه
14 خرداد 92 15:34
به به پس این پسری دیگه میخوان قدم رنجه کنن....به سلامتی به دنیاش بیاری


ممنون...با دعای شما دوستای خوبم