شایان جونشایان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

من و بابا و شایان کوچولو

جشن سیسمونی...

1392/3/17 0:57
نویسنده : زهرا
515 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم...

امشب جشن سیسمونیه شما بود قشنگم.همه اومده بودن.زدیم و رقصیدیم و خلاصه  کلی خوش گذشت.الانم که دارم مینویسم برات کلییییییییییی خستم.ولی دلم نیومد بزارم برای فردا.گفتم تا داغم بیام برا تو هم بگمچشمک

هزار ماشالله امشب چقدر جنب و جوش داری...بعضی از تکونات واقعا دردناکه ها مامانی

دیگه همه چیز امادست و ما میشینیم منتظر تا ببینیم شما کی قدم میزاری رو چشم ما.

خوب دیگه من برم لالا.خدا رو شکر که فردا جمعه اس و بابایی نمیره سر کار و من و شما میتونیم تا ظهر بخوابیم.خخخخخخخخخ...

                                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان منتظر
17 خرداد 92 14:24
مبارکههههههه انشالله جشن تولد نینی رو بگیرید


خیلی ممنون دوست عزیز...
مامان فتانه
18 خرداد 92 14:40
مامان ازاده
22 خرداد 92 15:04
بسلامتی زهرا جون
مبارکش باشه-انشالا نی نیمون صحیح و سالم بیاد بپره تو بغل مامانی و باباییش
منم شما رو با افتخار لینک کردم
مواظب خودت باش


انشالله.چشم عزیزم
آرزو
27 خرداد 92 8:47
سلام امیدوارم گل پسر تو هم سالم و تپلی بیاد بغلت و از بوئیدن و بوسیدنش سیر نشی