شایان جونشایان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

من و بابا و شایان کوچولو

روز دیدار...

1392/4/19 14:30
نویسنده : زهرا
376 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر کوچولوی من...

فردا ٢٠ تیر ماه ٩٢ میرم بیمارستان برای القای زایمان...این پسر تنبله من انقدر نیومد که دیگه مجبوریم به زور بیاریمش بیرون.این هفته اخر خیلی روزای پر استرسی داشتم.همش بیمارستان برای معاینه و nst و سونوگرافی...تا امروز که دیگه خانم دکتر گفت نخیر فایده نداره باید خودمون دست به کار شیم...

امروز اخرین روزه 2 نفریه من و بابا محمدته...انشالله از فردا تو فرشته پاک و معصوم خودم هم به جمعمون اضافه میشی...مامان جان نمیدونی چه حالی دارم.نگرانی ترس و خوشحالی همشو با هم یه جا دارم.

پسره قشنگم فردا بلاخره میبینمت.از الان دارم تصور میکنم اون لحظه ای که قراره برای بار اول ببینمت و تو اغوشم پناهت بدم.حتی با فکر کردن بهش اشک تو چشمام جمع میشه.

خدایا فردا مراقب من و پسرم باش.کمکمون کن بتونیم به خوبی از پسش بر بیایم.خدا یعنی میشه زایمانم راحت باشه و کوتاه...خاله هایه مهربون لطفا شما هم واسه من و پسری دعا کنید.منم اگه قابل باشم دعا میکنم موقع زایمانم که به خواسته دلتون برسید.نمیدونم دفعه دیگه کی میتونم پست جدید بزارم اخه قراره بعد رایمانم برم خونه مامانم انشالله.ولی تو اولین فرصتی که برام پیش بیاد عکسای جیگرم و میزارم...سره سفره های افطارتون ما رو از دعا هاتون محروم نکنیدماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان هلاله
19 تیر 92 16:01
سلام عزیزم خوش به حالت فردا نی نی نازت بغلته ایشالا که یه زایمان راحت و کم درد داشته باشی.یادت نره کوقع زایمان همه رو دعا کن زود هم عکس نی نی نازتو بذار که ما لذت ببریم
مامان ازاده
19 تیر 92 21:14
برو بسلامت زهرا جون-انشالا زایمان بیخطر و راحتی داشته باشی و گل پسرت صحیح و سالم دنیا بیاد
شیما مامان شاهین کوچولو
20 تیر 92 1:53
عزیزم با افتخار لینکتون کردیم ایشاله به سلامتی زایمان میکنی نگران نباش گلم ما منتظر عکسای شایان کوچولو هستیم ما رو بیخبر نزار
شیما مامان شاهین کوچولو
22 تیر 92 22:14
سلام مامان شایان . خوبی؟؟؟؟ الان دیگه شایان به دنیا اومه تو بغلتههههههههه. ما منتظر عکسای شایان کوچولو هستیم
مامان منتظر
25 تیر 92 17:28
انشالله بسلامتی زایمان کنی و بسر گلتو بغل کنی خاله جون مارو هم دعا کن
maman fataneh
26 تیر 92 22:52
nazar ghabkli yadam raft esmamo bezaram
مامان شايان و پرنيا
27 تیر 92 11:17
اي جـــــانم عزيزم اميدوارم ني ني خوشگلت شايان جون به سلامتي اومده باشه تو بغلت دوست خوبم پرنيا تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده .. لطفا به وبلاگم سري بزنيد و اگه از عكس پرنيا خوشتون اومد كد 128 رو به شماره 3000574455 ارسال كنيد ممنونم
ترکان
29 تیر 92 1:26
سلام.من همه وبلاگتونو خوندم و لینکتون کردمایشالا که قدمش مبارک باشه.منتظره عکسای شایان گلی هستم
مامان فتانه
30 تیر 92 13:20
kojaee mamani ma montazere khabaraye khoshim
مامان پندار
4 مرداد 92 15:06
سلام مامان شایان کوچولو ..... امیدوارم زایمان خوبی داشتی و نی نی گلت صحیح و سالم توی بغلت باشه وبلاگت رو خوندم خوشحال می شم پیش ما هم بیای
ღ مونا مامان امیرسام ღ
7 مرداد 92 3:24
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید تا 9 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7