شایان جونشایان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

من و بابا و شایان کوچولو

40 روزگی!!!

1392/5/29 18:23
نویسنده : زهرا
380 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر مامان امروز ٢٩ مرداد ١٣٩٢ از چله در اومدیهمون چله معروف که میگن و من نمیدونم حالا چرا ٤٠ روز؟چرا مثلا ٥٠ روز نیست؟!!!اگه کسی میدونه خوشحال میشم منم اگاه کنه

امروز با حضور ٢ تا مامانبزرگت شما رو حمام کردم.این مدتی که تو اومدی منو بابا رو بدجوری دیوونه خودت کردی.خیلی واسمون عزیز هستی.جدیدن وقتی باهات صحبت میکنیم متوجه میشی و یه خنده ناز تحویلمون میدی.تلاش میکنی از خودت صدا در بیاری و نهایتا فقط یه (اقون)که از ته گلوت بیرون میاد میشه حرف زدن شما با ما

فردا عروسیه پسر عمه پریه.امیدوارم شما یه حالی به ما بدی و اونجا خوش اخلاق باشی و گریه نکنی

دیروز داشتم فیلمی که تو بیمارستان ازت گرفتن و نگاه میکردم.داشتن وزنت میکردن و بعد هم لباس کزدن تنت.شما هم همش گریه میکردی.از همون گریه ها که مخصوص خودته و فک پایینتو میلرزونی!انقدر پف داری که چشماتو به زور باز میکنی.٢ تا چشم سیاه نازتو.وقتی دیدمش فهمیدم چقدر تغییر کردی.قشنگ بزرگ شدنت مشخصه.تصمیم گرفتم این فیلم و تا وقتی که بزرگ نشدی نشونت ندم بعدا یه دفعه ببینی تاثیر گذار تره...من که خودم عاااشق این فیلمتم.چون همش میگم این کوچولو تا چند دقیقه قبل تو شکم من بود!!؟؟؟خدایا به خاطر این نعمتی که بهمون دادی هزار هزار بار شکرت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خواب گو
29 مرداد 92 21:22
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
مامان ازاده
30 مرداد 92 14:51
بسلامتی زهرا چون-مبارکش باشه
منم خیلی دوست دارم از بیمارستانش فیلم داشته باشم-احتمالن به موقعش دوربینم ببرم-اره واقعن ادم توی کار خدا می مونه که همه چیش با برنامه اس قربونش برم

حتما فیلم بگیر.خیلی خاطره خوبی میشه
آرزو
1 شهریور 92 16:43
سلام

40 روزگی شایان جیگر مبارک ...ان شااله همیشه در کنار هم خوش و خرم باشین ...ببوسش


ممنون عزیزم
فرزانه مامان علی اکبر
2 شهریور 92 15:25
سلام خاله زهرا و شایان جون ‏40‏ روزگیت مبارک انشاالله همیشه در پناه خداوند باشی؛ ‏40‏ روز یه زمان خاصیه که پیامبر و اماما واسه کارای مهم چله میگرفتن مثلا ‏40‏ روز نماز شب برای کسی که میخواد به خدا نزدیک بشه و از هر آلودگی پاک بشه یا ‏40‏ روز موندن حضرت موسی دور از مردم؛ و خیلی چیزای دیگه؛ چون کمتر یا بیشتر از این زمان فایده نداره برای بچه هم فکر میکنم بعد از ‏40‏ روز از آب و گل درمیاد؛ دوستون دارم


مرسی خاله جون بابت توضیحت
مامان بردیا شیطون
6 شهریور 92 11:11
40روزگیت مبارک خدا شبیه عروسکاس که........... مامانی چند تا عکس دیگه هم بزار دیگه...........*********************************************** ادرس نزاشته بودید ها .....
شیما مامان شاهین کوچولو
17 شهریور 92 21:39
زهرا جون عکسای جدید شایانو نمیزاریییییییییییییی؟؟؟؟؟


سلام.عزیزم من فعلا اینترنت ندارم!!!تا اطلاع ثانوی فکر نکنم بتونم.الانم با بد بختی اومدم!!!اگه وصل بشه حتما میزارم...
مامان ازاده
18 شهریور 92 13:44
کجایی پس زهرا جان؟خبری ازت نیست؟


عزیزم اینترنت خونه قطع شده الانم dial up با مکافات اومدم
مامان بردیا شیطون
24 شهریور 92 18:36
سلام شما هم با افتخار لینک شدی ممنون شایان کوچولو رو ببوسید