شایان جونشایان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

من و بابا و شایان کوچولو

5 ماهگی نفسم

1392/9/21 19:05
نویسنده : زهرا
466 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یه دونه مامانی...

        قلبقلبقلب بدینوسیله اعلام میکنم پسر نازم پنج ماهگی رو پر کردقلبقلبقلب

                    پنج ماهگیت مبارک قند عسلم 

وزن شما..... ٨ کیلوگرم                                              قد شما......٦٥

                                             هزاااااااااااااارمشالله پسرم

 

٢٠ اذر طبق معمول هر ماه همراه بابایی رفتیم مرکز بهداشت برای کنترل قد و وزن.هوا خیلی سرد بود و کلی پوشونده بودمت.یه مقدار از وزنت به خاطر لباساتهچشمک.گفتن دیگه نمیخواد هر ماه ببریمت.هر ٢ ماه یکبار میبریمت دیگه.

 

              واماااااااااااا سورپرایز...                              

پسر گلم غذا خور شد...

در تاریخ ١٠ اذر٩٢ شایان اولین فرنی زندگیش رو خورد.نوش جونت.

هفته اول فقط فرنی و چند باری هم لعاب برنج بهت دادم.چند روزی هم هست که حریره بادام رو ١ روز در میان با فرنی بهت میدم.انشالله از ماه دیگه هم بهت سوپ رقیق میدم.خیلی ذوق میکنم وقتی بهت غذا میدم.انشالله برای سوپت هم برنامه دارم.بهترین سوپها رو واست درست میکنم تا مقوی باشه واست گل پسرم.

این عکسا مربوط به اولین باریه که فرنی خوردی...

 

 

از احوالات دیگه شما بگم که خیلیییییی بغلی شدی.یعنی وقتی بیداری من رسما در خدمت شما هستم و به هییییچ کار دیگه ای نمیرسمناراحتیا باید پیشت بشینم و باهات حرف بزنم و بازی کنم و شعر بخونم واست یا باید تو بغل بگیرمت.حتی موقع شام و ناهار هم همین حالت هست و بنده خدا بابایی میگیرتت بغل و ١ دستی غذا میخوره!!!!

وقتی میخوابی هم من بدو بدو باید به کارام برسم چون وقتی بیدار میشی این روند ٢ باره تکرار میشهافسوس(البته خودمم دلم نمیاد از پیشت برم دنبال کار خودم و تا حد ممکن سعی میکنم جوری هماهنگ کنم که پیشت باشم اون مواقع)

خلاصه اینکه روی زمین بند نمیشی و اعتراضت رو اکثرا با زور زدن که از ته گلوت این کار رو میکنی نشون میدی و سرخ میشی از بسکه زور میزنینگراناگر بازم به مراد دلت نرسی میزنی اون راه و.......بله گریه میکنی.اینم مدرک

 

 کار دیگه شما گفتن بووووووو  و همراه ان پرتاب اب دهن به اطراف هست(خوب با این میشه کنار اومد)ولی بعضی وقتها هنگام فرنی خوردن یادت میوفته که این کار و بکنی و فکر کنم دیگه بتونی تصور کنی چه اتفاقی میوفته!!!!بله ذرات فرنی هست که به این طرف و اون طرف پرت میشهکلافه

 

 بعضی وقتها هم با صدای نازت شروع میکنی حرف زدن(البته بیشتر شبیهه جیغ و داده!!!)از اروم شروع میکنی آآآآآآآ گفتن و کم کم بلندش میکنی

 

چند باری هم هست که دو طرف دهنتو میکشی سمت داخل(مدل ماهی).خیلی بامزه میشی وقتی این کارو میکنی.آدم دوست داره بخورتت.متاسفانه نتونستم از این حالتت عکس بگیرم.

 

برای اینکه چند لحظه ای اروم بمونی میگذارمت توی روروئک و جلوت یه بالشت کوچیک میگذارم.با اسباب بازیهای جلوش چند لحظه ای سرگرم میشی ولی نهایتا ٥ تا ١٠ دقیقه بعدش دوباره شروع میکنی زور زدن یعنی درم بیارید.

 

وقتی جلوت نماز میخونیم محو تماشا میشی.اینی که میگم یعنی اینکه اقا شایان ساکت فقط نگاه میکنه...

 

عمه ندا یه هلیکوپتر واست خریده که وقتی روشنش میکنیم چراغ میزنه و صدا میده و حرکت میکنه.روشنش که میکنم با چشمای نازت دنبالش میکنی...

 

خبر دیگه اینکه من و شما همزمان با هم داریم کچل میشیم!ناراحتدو تاییمون موهامون داره میریزه.شما که سرت خیلی خلوت شده منم که دیگه فکر کنم همین روزا باید به فکر کلاه گیس باشم!!!

 قربونه اون چشمای پف کرده ات برم.عکس بالا رو صبح وقتی از خواب بیدار شدی بعد از اینکه پوشکت و عوض کردم گرفتم.

                                      خیلی دوستت دارم پسر قشنگم

                    _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان ایلیا(آرزو)
22 آذر 92 15:07
سلام آقا شایان 5ماهگیت مبارک گل پسر مامانی چه قد زود شروع کردی به غذا مگه نباید آخر 6ماهگی بدی .منم موهام خالی شده تا الان 400000هزار تومن خرج کردم شایان و حسابی ببوس
شیما مامان شاهین کوچولو
23 آذر 92 22:53
شایان جون 5 ماهگیت مبارک ماشاله روز به روز داری خوردنی تر میشی زهرا جون اصلا نگران ریزش موهای خودت و شایان نباش.... همشون دوباره در میان... موهای منم در اومده ...الان شده چتری مواظب گل پسر باش
مامان بردیا شیطون
24 آذر 92 15:32
قربونش برم 5ماهگیت مبارک....... هر روز نازتر میشی ها
سحر
24 آذر 92 21:39
عزیززززم 5 ماهگیت مبااااارک عزیزم .. دیگه داری مردی میشی واسه خودت فدای خنده هاااات شیطوووون
مامان آیهان کوچولو
25 آذر 92 1:52
کلی به حرفت در مورد ریزش موهات خندیدم مال منم وقتی ایهان 2ماهه بود ریخت الان بهتر شده آیهانم که ماه پیش کچل شده. 5ماهگی گل پسر ناز مبارک باشه. فکر کنم آیهان و شایان وقتی تو دلامون بودن با هم دوست بودن با هم برنامه ریزی کردن که اومدن چیکارا کنن چون کاراشون عین همه. ما وقتی مرکز بهداشت میریم آیهانو وزن میکنن مزن لباساشو حذف میکنن وزن خودشو مینویسن.مثلا اینبار که رفتیم بلوزو شلوار تنش بود 250 گرم براش کم کردن. برا شایان تو کارتش وزنشو با لباساش مینویسن؟
فرزانه مامان علي اكبر
25 آذر 92 14:15
ماشالا چقدر ناز و خوششششششمزه شده منكه جاي شما بودم صبح تا شب يكسره بوسش ميكردم انقدر كه نفس شده
مامان هلاله
25 آذر 92 14:40
سلام 5ماهیگیت مبارک باشه عزیزم
ازاده مامان آرتین
25 آذر 92 18:34
عزیزم 5 ماهگیت مبارک خاله جون-دیگه واسه خودت مردی شدی خاله-غذاتم نوش جونت
مهین
26 آذر 92 0:18
سلام عزیزم.5ماهگیت مبارک. مبارک باشه غذاخوردنت بوس بوس از شایان ناناز
پریسا
27 آذر 92 13:59
سلام عزیزم،ماشاا...به شاه پسر،تبریک برای پنج ماهگیت وخوردن غذا
مامان بردیا شیطون
27 آذر 92 14:51
چه زیباست هنگامی که در اوج نشاط و بی نیازی هستی دست به دعا برداری.
مامان آیهان
27 آذر 92 18:34
شایان جون 5ماهگیت مبارک عزیزم. غذا خوردنتم مبارک
مامان فتانه
28 آذر 92 18:24
یلداست بگذاریم هر چه تاریکی هست هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست شب یلدا مبارک!
مامان ایلیا
28 آذر 92 20:02
5 ماهگیت مبارک آقاپسر خوشگل مامانی براش اسپند دود کن. خوشحال میشیم به وبلاگ پسر ماهم سر بزنید
مامان عاطفه
28 آذر 92 23:09
مبارکه مبارکه مبارک. ماشالله موهاش چ بلند شده. غذا خوردنت هم مبارکه...من از لعاب برنج شرو کردم و الان حریره بادوم میدم...بعدش میخوام سرلاک بدم... دقیقا امیررضا هم موقع حریره بادوم خوردن یا آب خوردن بووووووو گفتنش میگیره.. آخی منم دارم کچل میشم زیاد بهش فک نکن استرسش بیشتر کچل میکنه.من روزی ی قرص زینک پلاس میخورم خیلی عالیه.البته با تجویز پرشک
مامان ایلیا
29 آذر 92 1:31
سلام مامانی. با افتخار لینک شدید
مامان آیهان
29 آذر 92 13:49
محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، روی پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی
آرزو
30 آذر 92 17:36
سلام من بعد شونصد روز اومدم جیگر گل پسر رو ماشااله خدا حفظش کنه
سمیرا
1 دی 92 0:10
نوش جونت باشه شایان خان