شایان جونشایان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

من و بابا و شایان کوچولو

هر لحظه عاشق ترم میکنی

1392/9/6 1:38
نویسنده : زهرا
825 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلیه مامانی...

قربونت بشم فکر کنم این روزها لثه هات خیلی اذیتت میکنن.همچنان به دست خوردن خودت ادامه میدی.البته به پتو خوردن ملحفه خوردن و لباس هر کسی که بغلت کنه هم رو اوردیتعجبانچنان با حرص این کارها رو میکنی که دلم واست میسوزه.معلومه خیلی اذیت هستی!

 

به اینه خیلی علاقه داری.عکس خودت رو که تو اینه میبینی کلی ذوق میکنی.یه اینه میگیرم جلو صورتت شروع میکنی خندیدن و دست و پا زدن و بعدش هم با عکس خودت حرف میزنی!!!

 

لب پایینیتو میکنی تو دهنت و شروع میکنی مکیدنش.قیافت تو این حالت خیلی بامزه میشهچشمک

 

پسر اسکیموی من میخوای بری قطب؟؟؟!!!

 

این کلاه بافتنی که تو این عکس سرته رو مامانبزرگ واست بافته.دستش درد نکنه که انقدر مهربونهقلب

 

لحظه ای از این زیباتر هم هست؟؟پسرم خیلی ناز و اروم خوابیده در اغوشم...

 

علاقه زیادی به گرفتن پاهات با دستات داری.چون کم کم داره هوا سرد میشه به خاطر اینکه سرما نخوری تو خونه اغلب جوراب میکنم پات.تو هم پاهاتو میاری بالا و با دستات جوراباتو میگیری و میکشیشون!

 

قربونه این خنده نازت بشم من...هلاااااااااااااااااکتم!!!

 

یه بازی که دوست داری باهات بکنیم اینه که دراز بکشم روی زمین و پاهامو جمع میکنم و میگذارمت روی پاهام و تکونت میدم و جلو و عقب میبرمت و واست شعر میخونم.شما هم ذوق میکنی و میخندی

 

جمعه ١ اذر برای اولین بار خودم تنها بردمت حمام.الان چند وقت بود که تو فکرش بودم ولی میترسیدم تنهایی نتونم.ولی جمعه دل و زدم به دریا و بردمت.همه چیز و اماده کرده بودم.اب و تنظیم کردم و لیف و صابونی کردم و وان رو هم گذاشتم و بعدش تو رو بردم.خیلی راحت تر از چیزی بود که فکر میکردم.اینم عکس شما در یک خواب راحت پس از حمام روز جمعه...

عزیز دلم اینم از احوالات شما در این چند وقت.البته اینم اضافه کنم که یه مقدار بی تابی هات زیاد شده که فکر کنم مربوط به لثه هات باشه.اخه شما خیلی بچه ارومی بودی.انشالله این دوران واست زیاد سخت نگذره.خیلی خیلی دوست دارم...بای جگر گوشه...بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

ازاده مامان آرتین
6 آذر 92 13:21
ماشالا به این پسرگلم-زهرا جون ارتین لباس زمستونه نداره-به نظرت کجا میتونم لباس زمستونی و کلاه واسش گیر بیارم؟
مامان ایلیا(آرزو)
6 آذر 92 19:43
عزیزم ماشالا چه قد ناز شدی ایلیا هم لثه اش خیلی اذییتش میکنه ببوسش
مامان عاطفه
6 آذر 92 19:53
سلام. انشالله اذیت نشی خاله جوون برای دندونات. مثه امیررضا پاهاشو میگیره و تلاش میکنه تا بخورش!! فسقلی ها مثه همن. کلاهتم خیلی بهت میاد خوشل شدی عزیزم. بجای من ببوسش این فسقلیه نازو.
مامان عاطفه
7 آذر 92 22:59
سلام گلم.آره امیررضا هم همینطوره.همش سرشو برمیگدونه و به کوچک ترین صدا توجه میکنه..........
مامان
9 آذر 92 7:54
عزیزم . انشاا... زود دندونش در بیاد و زیاد اذیت نشه.من که با خوندن خاطرات گل پسرت یاد دوران نوزادی پسرم افتادم.
پریسا
9 آذر 92 19:44
سلام زنده باشه کوچولوی هم نام پسرم،عکسش رو گذاشتم دعوتت میکنم بیای ببینی
مامان رهام
11 آذر 92 15:57
سلام خاله خیلی نازو دوست داشتنی شدی ماشالاه چه خنده هایی هم میکنی شیطونک
مامان عاطفه
11 آذر 92 22:36
سلام زهرا جوون. ولی فک کنم باید غذای کمکی رو قطع کنم.آخه امیررضا اسهال گرفته.
پریسا
12 آذر 92 23:33
مبارکش باشه دندون درآوردنش سلام.مرسی ولی هنوز دندون در نیاورده
مامان بردیا شیطون
13 آذر 92 12:50
ای جوووووووووووووووووووووووووووووونم ایشالا دندوناش بدون درد بیرون بیاد و اذیتش نکنه... عکساش حرف نداره مخصوصا اونی که خودش رو توی اینه میبینه و میخنده خیلی بامزس.... قربونش برم ماشالا افرین مامانی منم اولش که تنها میخواستم بردیا رو حموم کنم خیلی میترسیدم اما زیادم ترس نداشت..... ایشالا موفق باشی... ماها که بی تجربه هستیم از همه چی اولش میترسیم
مامان بردیا شیطون
13 آذر 92 12:51
....................................................................................@@@@@.. ..........................................................................................@........ .........................................................................................@........ .........................................................................................@....... .........................................................................................@........ ........................................................................................@....... ..................................................................................@@@@@.. .....................................@@@.......@@@................................... ...................................@@@@.....@@@@............................. ..................................@@@@@..@@@@@.......................... ...................................@@@@@@@@@@........................ ....................................@@@@@@@@@...................... .......................................@@@@@@@..................... .........................................@@@@@..................... ............................................@@@..................... ..............................................@..................... .................................................................. .........@................@................................. .........@................@.............................. .........@................@............................ .........@................@.......................... ..........@..............@........................ ...........@............@...................... .............@........@................... ...............@@@.................... خیلی دوستت دارم گلم
فرزانه مامان علی اکبر
15 آذر 92 10:33
فداش بشم خوشگله خاله
مامان فتانه
15 آذر 92 13:22
ای جووووووووووونم چه نازه این گل پسر انشالله بدون درد و اذیت دندوناش در بیاد
ازاده مامان آرتین
15 آذر 92 13:37
زهرا این سویشرت های شایان و کلاهاشو از کجا خریدی خیلی نازن؟
پریسا
16 آذر 92 12:17
سلام عزیزم،معلومه که اسم شایان قشنگه،اگه من میگم اسم پسرموچیزدیگه ای میذاشتیم به این خاطرکه شوهرم بدون درنظرگرفتن سلیقه ی من این اسم روانتخاب کرد(سالهاست منتظربوده ی پسرداشته باشه واین اسم روبراش بذاره )،ایشاا... جفت شایان ها صحیح وسالم باشن ودردوبلاازشون دورباشه آمین
زهرا
پاسخ
مامان هلاله
16 آذر 92 19:12
عزیزم ماشالا شایان جون چ بزرگ شده ایشالا دندوناشم بدون سختی درمیاد. باریکلا به جراتت تنهایی حموم بردن خیلی دل می خوادا
مامان بردیا شیطون
17 آذر 92 9:42
آموخته‌ام که خداوند همه چیز را در یک روز نیافرید پس چه چیز باعث شد که من بیندیشم می‌توانم همه چیز را در یک روز به دست بیاورم...
سحر
17 آذر 92 11:48
همیشه دندون در آوردن مصیبتیه واسه خودش واااای جون دلم که داری تو آیینه می خندی خوشتیپ
مامان مینا
17 آذر 92 22:46
عزیزم گل پسری ناززززخدا حفظش کنه
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
17 آذر 92 23:15
سلام مامانی. امیررضاشده ک سه ساعت شیر نخوره و منم هر کار کردم نخورده.البته نه همیشه. تقریبا دو هفته پیش بود ک هر کار میکردم سینمو نمیگرفت،وقتی هم میگرفت دو سه مک میزد تموم.حتی درین مورد مطلبم نوشته بودم ولی خوب شد.من فک میکردم بخاطر دندونش باشه.شاید بخاطر دندونشه. نگرون نباش عزیزم خوب میشه انشالله
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
17 آذر 92 23:32
http://www.frametoy.com/ برو ب این ادرس تا عکسای شایان جونو خوشگل کنی