شایان جونشایان جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

من و بابا و شایان کوچولو

سیزدهمین ماهگرد-مروارید چهارم وپنجم

1393/5/23 2:40
نویسنده : زهرا
2,367 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم...

الان کلی واست نوشته بودم یه لحظه از پای لپ تاب بلند شدم بابایی اومده صفحه رو عوض  کرده هرچی نوشته بودم پریدعصبانی

عیب نداره دوباره مینویسمسکوت

13 ماهگیت با چند روز تاخیر مبارکمحبتخدا جونم شکرت به خاطر شایان که بهمون بخشیدی تا زندگیمون با حضورش شیرینتر از همیشه بشه

این 2-3 هفته اخیر هم من هم شما خیلی اذیت شدیم.بعد از دندون سوم دوباره لثه هات ورم کردن و خیلی اذیت بودی.خیلی بی تابی میکردی.همش گریه و بی قراری.حتی تو بغلمون هم اروم نمیگرفتی فقط وقتی میبردیمت بیرون کمی اروم میشدی.یا دست میزدی تو دهنت و جیغ میزدی خلاصه خیلی اذیت بودی.غذا خوردنم که دیگه نگو اشتهات در حد صفر شده بود.وزنم کم کردی.2-3 روزم تب داشتی تا بلاخره چهارمین و پنجمین مرواریدت هم جوونه زد.الان دوباره لثه ات متورم و سفید شدهونمیدونم دندون دیگه ای در اوردی یا نه چون اصلا اجازه نمیدی نگاه کنیم

این ماه چیزای جدیدتری یاد گرفتی.اعضای بدنت و بهت یاد دادم.دست پا چشم و موهات و بلدی و نشونشون میدی.چند باری هم که جلوی دیگران ازت پرسیدیم جواب دادی و رو سفیدمون میکنیبغل

چند روز پیش با مامان جون و خاله بردیمت پارک.اونجا ازاد گذاشتیمت.رو چمن ها 4 دست و پا میرفتی.میکندیشون و اگه جلوت و نگرفته بودم میخوردیشون!بلاخره برگشتیم خونه با خاله جون رفتی اب بازی.چون کثیف شده بودی.خونه مادر جون یه لگن بزرگ داشتن که چون جات واسه بازی بزرگتر شده بود کلی ذوقیدیچشمک

ایستادنت خیلی بهتر شده.هم مدت بیشتری میایستی بدون کمک هم مصلت تر شدی.خودتم واسه خودت دست میزنی ولی هنوز خبری از قدم برداشتن نیست.فکر کنم حالا حالاها باید منتظر باشیممتنظر

سیب زمینی سرخ کرده یکی از چیزاییه که خیلی دوست داری.کوچولوشون میکنم میگذارم جلوت خودت بر میداری میخوری.البته وسطاش برای اینکه تفریح هم داشته باشی تو دستت لهشون میکنی یا پخششون میکنی که منم تو همین حین برشون میدارم میگذارم دهنت

اب بازی تو این گرمای تابستون خیلی میچسبه نه؟!!

چیه خوب؟اینم یه جورشه دیگه!!!

یک نمونه دیگه از بلا بازیات.کشوهای کمدت و کشیدی بیرون هر چی داشتی و نداشتی ریختی بیرون!!!

چند روز پیش کنترل ماهواره از بسکه زدی اینور اونور و اخرین بارم طی سقوطی که از دستت کرد به کل مختل شد.بابایی هم رفت یکی دیگه خرید.اون یه روزی که کنترل نداشتیم من مجبور بودم با خود رسیور خاموش روشنش کنم یا کانال عوض کنم.اولین باری که دیدیم رفتی یه گوشه نشستی و کاملا نامحسوس سرک میکشیدی ببینی من چی کار میکنم.پشت سرم رفتی سراغش تا اموخته هات و عملی کنی که نتیجش خاموش کردنش شدو اینگونه به کشف تازه ای نایل شدی و از اون روز یه سره کارت تینه که بری و خاموش روشنش کنی و این وسط دیگه حتی دیوار دفاعی هم جواب نمیده!!!

اینم دالی بازی و لوس کردن پسر واسه مامانش.قربونت بشششششم منبوسبوسبوس

 

باااااای باااااای...

 

 

پسندها (7)

نظرات (12)

مامانِ بهار
23 مرداد 93 14:25
آفرین به گل پسر .. خدا حفظت کنه عزیزم
مامان ایلیا(آرزو)
24 مرداد 93 13:59
سلام پسر ناز 13ماهگیت مبارک گلم خیلی عشق شدی
فریده مامان آیهان
24 مرداد 93 21:13
سلام خوبی؟جیگر خاله خوبه؟ والله دیروز ینجارو خوندم نمیدونم نظر گذاشتم یا نه ازبس آیهان از سرو کلم بالا میرفت نمیدونم تونستم بذارم یا نه. فدای خنده و نگاه نازت شایان جونم.
مامان عاطفه ی عاشق
25 مرداد 93 21:29
سلام عزیز خاله.خوبی 13ماهگیت مبارک خوشگلم. عزیزم ببخشید اصلا وقت نمیکنم.همش دنبال امیررضام.با اینکه اینقد مراقبشم دستشو ب شیشه ویترین کمد کشید و برید و بخیه خورد. توهم خیلی مراقب باش سعی میکنم زود زود بیام.واقعا دلم براتون تنگ میشه
مامان عاطفه ی عاشق
25 مرداد 93 21:31
راستی عزیزم متاسفانه از تولد امیررضا جون هر چی عکس دارم دسته جمعیه. راستش وارد نبودم.البته اخر شهریور ی تولد دیگه براش میگیرم.انشالله میفرستم عکسارو
مامان بردیا شیطون
26 مرداد 93 11:26
جوووووووووووووووووووووونم قربونت برم تو چرا اینقدر شیرینی...... فدااااااااااااااااااااااااااااات ماشالا....حسابی بلا شدی ها...... دندونای نازت مبارک ایشالا بقیشون بدون درد در بیاد گلم نگران نباش مامانی بردیا هم توی سیزده ماهگی دیگه راه افتاد بزار راه بیفته.........تازه اون وقت میفهمی شیطونی یعنی چی؟؟؟
مامان رهام
26 مرداد 93 19:15
شایان جونم باز با شیرین کاریات قندتو دل خاله آب شد.13 ماهگیت مبارک عزیزم.خیلی دوست داشتنی هستی جوجو
مریم
26 مرداد 93 21:33
جااااااااااااااانم چه نازه
ayda
29 مرداد 93 19:55
salam doste aziz.aksaye zibai dashtim matalebo ham khondam.ejazeye link az shomaro dashtam.ma karemon sismoni takforoshi be gheymate omde hastesh bainkareton mitonin komak konin ke mamana sismoni be gheymate arzono bekharan.montazere payameton hastam azizam
مامان امیرصدرا
1 شهریور 93 12:10
سلام عزیزم ماشاالله شیطون شدی افرین به این پسر باهوش که زود یاد میگره به به اب بازی چه میچسبه
مامان آیناز وایلیا(سهیلا)
2 شهریور 93 17:02
سلام خاله شیطون شدی ماشاالله ریخت و پاش میکنی آب بازی هم که مثل ایلیا دوست داری ان شالله دیگه برا دندون در آوردن اذیت نشی گلم ولی چی میشه کرد اینم یه دوره است که میگذره را برو مرد بزرگ دیگه
مامانی امیرحسین جونی
10 شهریور 93 1:30
ای جانم به این همه شیطنت تا دلت میخواد ریخت و پاش کن مرواریدای جدیدتم مبارک همینطور سیزدهمین ماهگردت عکساتم خیلی خوشگل بودن