شایان جونشایان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

من و بابا و شایان کوچولو

...مامان تنها...

1391/12/16 9:00
نویسنده : زهرا
352 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم این روزا چون نزدیک عیده بابایی هم سرش خیلی شلوغه...مامانی خیلی کم میبینتش.اخه همش سر کاره.وقتی هم میاد خونه خیلی خستس.Be ki tu smiley 018

ولی دیگه چیزی نمونده.تا چند روز دیگه تموم میشه.ما هم باید صبر کنیم دیگه...

منم سعی میکنم وقتم رو تو نت بگذرونم.یا تو نی نی سایت یا اینجا برای تو مینویسم

خونه تکونی هم که مونده ولی اصلا دست و دلم به کار نمیره...خودمونیما مامانت اصلا اهل کار خونه نیست!!منم گذاشتم ببینم بابایی کی وقت میکنه انجامشون بده.

پسر گلم این روزا حضورت برام نعمته...با تکونات بهم حس ارامش میدی...میفهمم که حالت خوبه.امروز کلی ورجه وورجه کردی.عمه ندا میگه معلومه از اون پسرای بلاست.قربونت بشم بعضی وقتها که دستم روی شکممه ضربه میزنی و من با دستم حسش میکنم.اونوقت زود میگم محمد بیا دستت رو بذار ببین داره تکون میخوره.تا بابات میاد دستشو میذاره تو اروم میشی.میخوای مامانت و ضایع کنی؟

                                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کوثری
15 اسفند 91 23:01
پیشاپیش سال نو مبارک
چیزی به آخر سال نمونده
با طراحی تقویم کودک
کارت تبریک عید
و طراحی انواع تم های تولد در خدمت شما هستیم
تنوع طرح ها رو در وب ما ببینید حتما به یه بار دیدنش می ارزه
http://temparti.blogfa.com/


سال نو شما هم مبارک
یه نی نی توو خواب و رویا
16 اسفند 91 13:46
عزیز دلم انشالله همیشه با نینی جون شاد باشی


ممنون عزیزم
مژگان
19 اسفند 91 9:39
عزیزم ایشالا نی نی میاد وقتت طوری پر میشه که وقت هیچ کاریو نداری. خیلی لذت بخشه. داشتن یه نینی تو دل آدم باشه مخصوصا وقتی تکون میخوره. منم تا دو ماه پیش آرتینم تو دلم بود. ایشالا میاد زندگیتونو شیرینتر میکنه.


ممنون عزیزم.خدا ارتین شما رو هم واستون نگه داره
نرگس مامان باران قلنبه
2 اردیبهشت 92 10:24
سلام عزیزم امیدوارم هر روتون پر از شادی باشه من یه دخمل کوچولو دارم که تو جشنواره عکس آتلیه سها شرکت کرده خیلی دلش میخواد اول بشه ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید خیلی وقتتون رو نمیگیره با تشکر