شایان جونشایان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

من و بابا و شایان کوچولو

نی نی مامانی پسرشدی!!!!

1391/12/16 8:27
نویسنده : زهرا
3,055 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر دل مامان الان ١٩ هفته و ٦ روز هست که اومدی تو دلم نشستیماچمامان و بابا

 عاشقتن.توی این مدت همه منتظر بودیم تا ببینیم جنسیت تو چیه نی نی گلی.تا اینکه ٣

روز پیش با مامان جونی رفتیم سونو.دکتر گفت تو یه پسر خوشگل و نازی.بابایی هم که

تماس میگرفت که بگو جواب چیه.منم که میدونستم بابایی عاشق پسره کمی اذیتش کردم

و گفتم با یه جعبه شیرینی بیا خونه تا بهت بگم.وقتی بابایی اومد زودی بهش گفتم داریم

پسر دار میشیم.اول باور نمیکرد و فکر میکرد دارم سر کارش میزارم.ولی بعد که جواب

سونو رو دید خیلی خوشحال شد و ذوق کرد.همه خوشحال شدن.بابایی میگفت

خاندانمون با بحران مواجه شده بود.نزدیک بود منقرض بشیم هههههههههههههههه.

امیدوارم پسر خوب و ارومی باشی.از اون شیطون بلا ها نباشی....

دوست دارت....مامان زهرابای بای

                                                           

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آوش و آویسا
29 بهمن 91 19:45
سلام مامام مهربون انشالله پسر گلت سالم و سر حال دنیا بیاد. راستی خیلی برام جالب بود که صفحه زمینه وب نی نی هامون یکییه. مراقب خودت باش