شایان جونشایان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

من و بابا و شایان کوچولو

سونو بیوفیزیکال...

1392/3/27 20:40
نویسنده : زهرا
483 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر گلم...

من و شما الان ٣٧ هفته و ٢ روزه که نفسهامون با هم یکیه عزیزم.میدونم بعد ها دلم برای این دوران برای تکونات و... خیلی تنگ میشه.هر چند الان روزهای خیلی سختی رو میگذرونم.اخه میدونی همه جای بدنم درد میکنه.جای سالم تو بدنم نمونده.خیلی سنگین شدم.حتی نشستن و بلند شدن هم برام سخت شدهولی همش فدای یه تار موت.تحمل میکنم جیگر

امروز رفتم سونو بیوفیزیکال.یعنی یه سونو معمولی انجام دادم بعد دکتر گفت برو یه چیزه شیرین بخور ٢ باره بیا.منم همین کارو کردم.اقای دکتر خیلی خونسرد بود و خیلی طولش داد.منم که طاق باز خوابیدن برام خیلی سخت شده داشت نفسم بند میومد.دکتر ولی با خونسردی کارشو میکرد.خلاصه همه قسمتای بدنتو بهم نشون داد و میگفت سالمه(خدا رو شکر)صورتت رو هم از نیم رخ نشون داد.خیلی واضح نبود ولی وقتی برام توضیح داد که این دماغشه این دهنشه متوجه شدم.قربونت برم دهنتو داشتی تکون میدادی.قشنگ دیدم تکوناشو.دکتر هم تایید کرد.بعد از ظهر هم بابایی رفت فیلم سونو رو گرفت تا برامون یادگاری بمونه

                                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ازاده
28 خرداد 92 19:30
خدا رو شکر زهرا جون
انشالا نی نیمون سالم بدنیا بیاد
راستی میخای سزارین بشی یا طبیعی؟


ممنون عزیزم.انشالله اگه خدا بخواد و توانشو داشته باشم نظرم بیشتر روی طبیعی هست...
مامانی آرتین
29 خرداد 92 10:51
عزیزم دیگه شمارش معکوس شروع شده برای در آغوش گرفتن شایان جون.نمیدونی چقدر دلم میخواد زود زود روی ماهشو ببینم.برای هر دوتون آرزوی سلامتی دارم


ممنون گلم
مامان آوش و آویسا(بشرا)
29 خرداد 92 11:45
عزیزم دیگه کم کم باید آماده باشی هر لحظه ممکنه شایان کوچولو به این دنیا دعوت شه من هفته 37 زایمان کردم بدون آمادگی البته چون 2 قلو بودن اما 1 قلو هم احتمال زود اومدن رو داره برات دعا میکنم به سلامتی فارغ شی عزیزم مراقب خودت باش


ممنون خانمی.بله عزیزم این روزا دیگه منتظرم ولی این گل پسر انگار فعلا جاش راحته!!!
شیما مامان شاهین کوچولو
29 خرداد 92 20:59
سلام ، خوبین؟؟؟؟ شمارش معکوس دیگه شروع شده درکتون میکنم انتظار خیلی سخته ایشاله که /اقا شایان به سلامتی به دنیا بیاد... خیلی شیرینه وقتی واسه اولین بار تو آغوش میگیری


بله این روزای اخر دیر میگذره
مامان فتانه
2 تیر 92 15:07
مبارکه پس به همین زودیا این اقا پسر میاد خیلی خوبه





مامان ازاده
5 تیر 92 18:20
چه خوب زهرا جون-خوشبختم
الان اهواز زندگی میکنی؟


بله اهواز هستم