شایان جونشایان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

من و بابا و شایان کوچولو

مادر شدن یعنی...

1392/7/6 19:40
نویسنده : زهرا
768 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر ناز و خوشگلم.شایان جون امروز ٢ ماه و ١٧ روزته...

نمیخوام مطلب ناراحت کننده توی وبلاگت بنویسم ولی این چند روزه یه خبر شنیدم که خیلی متاثر شدم.توی اخبار گفت یه پسر کوچولو از روی کنجکاوی محلول لوله باز کن حورده بود و...نمیخوام بگم چون یاداوریش خیلی ناراحتم میکنه.وقتی عکساشو تو تلوزیون دیدم گریم گرفت.به بابایی گفتم همین الان باید جای مواد شوینده رو از کابینت زیر ظرفشویی عوض کنیم بگذاریم جایی که وقتی تو بزرگ شدی دستت نرسه.

همش این میومد تو ذهنم که الان مادر اون بچه چی میکشه.بعد انگار تازه فهمیدم مادر شدن اصلا کار اسونی نیست.مادر شدن یعنی یه تیکه از وجودت رو یه جایی بیرون از تن خودت داری...مادر شدن یعنی همش نگران این بودن که خدای نکرده سر بچه ات اتفاق ناخوشایندی نیافته...

وقتی مادر میشی باید ٢ برابر حواست و جمع کنی...چون یه فرشته ناز و بی دفاع داری که نمیتونه از خودش مراقبت کنه.این مادره که باید ازش مواظبت کنه و نگذاره خدای نکرده اتفاقی براش بیافته...

پسرم.نفسم.همه هستی من.تمام تلاشم و میکنم که مادر خوبی برات باشم.این نوشته یه هشدار بود.نوشتم تا همیشه یادم باشه...

بگذریم...و اما از احوالات شما بگم...حسابی بلا شدی.صبح ها که از خواب بیدار میشی خیلی خوش اخلاقی مشالله.چشماتو که باز میکنی وقتی میام بالای سرت تا منو میبینی دستاتو سیخ میکنی و پاهاتو جمع میکنی بالا و یه خنده ناز تحویلم میدی.الهی من فدای اون خنده هات بشم.اینم یه عکس از خنده نازت...

چند روز پیش بابایی واسه اولین بار شما رو حمام کرد.این مدت همش من حمامت میکردم بابایی کمک من اب میریخت روت این بار جاهامون عوض شد.من کلی استرس داشتم که شما یه وقتی لیز نخوری ولی بابایی کارش درستهچشمکبلد بودلبخنداین عکسم بعد از حمام از شما گرفتم.عافیت باشه گل پسر...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان فتانه
7 مهر 92 10:57
افرین به بابایی واقعا....
آرزو
7 مهر 92 14:59
سلام ...ماشااله به این پسر با اون خنده نازش...راست میگی مادر شدن واقعا سخته تازه قدر مادرامون رو میدونیم
مامان بردیا شیطون
8 مهر 92 14:42
به به چه یسر خوشمزه ای.... چه ماه شدی عزیزم افرین به این بابایی خوب...
طیبه
8 مهر 92 17:53
آرامش سهم قلبی است که در تصرف خداست.......قلبت آرام عزیزم
پریسا
8 مهر 92 21:22
بچه بزرگ کردن خلیی سخته،خداحافظ همه شون باشه ،آمین
مامان ایلیا
9 مهر 92 12:29
سلام شایان جون خوبی خاله؟عافیت باشه ناناز . زهرا جون منم اخبار و دیدم و خیلی ناراحت شدم خدا همه ی کوچولو هارو حفظ کنه.
مامان آیهان کوچولو
10 مهر 92 20:44
سلام به به چه پسر نازی. شایان جون حدودا یه ماه از آیهان ما کوچولو هستش. خدا براتون حفظش کنه زهرا جون.
مامان بردیا شیطون
11 مهر 92 10:19
سلام مامانی ما دلمون واسه شایان تنگ شده عکس میخایم یالا..... اینم واسه شایان جوووووووووووون
مامان رهام
12 مهر 92 20:27
خیلی پسرکمون ناز و دوست داشتنیه خدا براتون حفظش کنه
فرزانه مامان علی اکبر
16 مهر 92 16:56
فداش بشم عسل خاله ماشالا چقد خوشگله
مامان آیهان کوچولو
17 مهر 92 11:55
سلام روزت مبارک شایان جون.بوسسسسس راستی زهرا جون ما شمارو لینک میکنیم.
مامان عاطفه
18 مهر 92 14:08
سلام.وشما هم پسر نازی بودی. ممنون که سرزدی