شایان جونشایان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

من و بابا و شایان کوچولو

سه ماهگیت مبارک

1392/7/20 10:18
نویسنده : زهرا
503 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم نفسم شایانم...

                                    سه ماهه که باحضور گرمت شادی بی نهایتی رو

                                  به زندگی ما اوردی...

                                              سه ماهگیت مبارک  عسلم

وزن شما... ٦٩٠٠                                                                            قد شما...٦٤

 

اخه تو چقدر شیرین و خواستنی هستی؟!!!نانازم بعضی وقتها به بابایی میگم تو چطور میتونی بری سر کار چند ساعت شایانو نبینی؟؟؟اونم میگه چون خیالم راحته که تو پیشش هستی و خوب مراقبشی.ولی دلمم واسش خیلی تنگ میشه و لحظه شماری میکنم که برگردم خونه پیش شما...میبینی عزیزم بابا و مامانی چقدر دوست دارنقلب

 

عاشق اون لحظه هایی هستم که تو چشمام نگاه میکنی و میخندی...عاشق اون لحظه هایی هستم که تو جمع با چشمای نازت فقط منو نگاه میکنی و دنبال میکنی...عاشق صداهایی هستم که از خودت در میاری...عاشق جیغ هایی هستم که وقتی باهات حرف میزنم از سر ذوق میکشی...خلاصه همه جوره و بد جوری عاشقتم...

 

یه مدت بود که وقتی رو سینه میگذاشتمت تلاش میکردی برگردی حتی ٢ بار هم تونستی برگردی ولی فقط همون ٢ بار بودناراحتدیگه نتونستی و رو یکی از دستات گیر میکنی!!!حتی جدیدا زیاد دوست نداری رو سینه بمونی و چند دقیقه که میگذره اه اه میکنی یعنی برم گردونید وقتی هم برت میگردونیم انگار تازه یادت میوفته که تو اون حالت خیلی خسته شده بودی شروع میکنی گریه کردن

 

به پستونک عادت کردی کلی!!!اکثرا با اون خوابت میگیره.البته زیاد نمیزارم دهنت.بیشتر موقع خواب یا وقتایی که شروع میکنی نق نق کردن و اروم نمیشی دیگه به پستونک متوسل میشیم

 

یه اهنگ لالایی که قدیمی هست و یادمه وقتی بچه بودم شبها از رادیو پخش میکرد از اینترنت دانلود کردم و با موبایلم موقع خوابیدنت برات میگذارم.تو هم دوست داری و زود خوابت میگیره.اهنگش بهت ارامش میده.

 

عشق کوچولوی من از تک تک لحظه هایی که باهات میگذرونم لذت میبرم.در همه حالتی ازت عکس گرفتم.میخوام این لحظه های تکرار نشدنی رو یه جورایی با این عکسا واسه خودمو تو و بابایی جاودانه کنم.

چند روز پیش از بین عکسات قشنگاش و انتخاب کردم و چاپشون کردم.هر چند انتخاب کردنشون خیلی سخت بود اخه به نظرم همشون خوشگل بودن.میخوام برات البوم درست کنم.به نظرم عکس توالبوم یه چیز دیگه است.

 

بنا به پیشنهاد مادر جونت که میگفت بچه باید افتاب بخوره منم شما رو به این حالت گذاشتم تو افتاب تا ویتامین د جذب کنی!البته صورتت و نگذاشتم گفتم اذیت نشی.فقط پایین تنه!!!

 

قربونت بشم وقتی میخوام لباسهات یا پوشکت و عوض کنم کلی ذوق میکنی.کلا دوست داری لخت باشی(هی وای من!!!)اینجا اماده رفتن به حمامی.انقدر موقع لباس در اوردن ذوق کردی و خندیدی که نگوووونیشخند

 

 

 دو شب پیش تولد١ سالگی طاها پسر عمه هدی بود...

 

و دیشب هم مینا دختر عمه پری نامزد کرد.مبارکشون باشهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان بردیا شیطون
20 مهر 92 11:28
چه عکسای قشنگی......
چه پسر خوشگلی
ماشالا دیگه داری مرد میشی...
3ماهگیت مبارک.....




مبارکشون باشه......


بله پسرم اقا شده!مرسی عزیزم
پریسا
20 مهر 92 11:40
هزارالله اکبر،عزیزم خدابراتون حفظش کنه وزیرسایه پدرومادرش بزرگ شه " آمین "


ممنون عزیزم
طیبه
20 مهر 92 12:25
سلام عزیزم ای جانم ماشالله جوجوی خاله چقر بزرگ شده از دور هر دوتاتونو میبوسم


مرسی خاله تی تی!ما هم یه بوس گنده میفرستیم واست.مووووچ
آرزو
21 مهر 92 17:19
سه ماهگی شایان جون مبارک همیشه بخندی خوشگل پسر مامانش ببوسش
مامان عاطفه
21 مهر 92 22:24
شما هم با افتخار لینک شدی عزیزم
مامان آیهان کوچولو
22 مهر 92 1:19




3ماهه شدنت مبارک باشه عزیزدلم.



اکثر کاراش عین آیهان ماست


پریسا
22 مهر 92 22:40
سلام،ممنون ازپاسخت عزیزم


خواهش میکنم
مامان رهام
27 مهر 92 18:41
خاله قربون اون خنده های قشنگت بشه شایان جوووون ماشالاه بزرگ شدیااااا
آزاده مامان آرتین
27 مهر 92 19:50
3ماهگیت مبارک خاله جون


ماشالا بزرگ شدی دیگه-زهرا جان ممنون که بهمون سر میزدی






خواهش میکنم عزیزم
مامان بردیا شیطون
28 مهر 92 15:54
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|..........*____* ........|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا
مامان عاطفه
28 مهر 92 22:12
مرسی عزیزم سه ماهگیه گل پسر شما هم با تاخیر مبارک باشه
مامان بردیا شیطون
29 مهر 92 11:07
مرسی خاله جووووووووووووووووووووووون شایان جون چطوره.......
مامان بردیا شیطون
29 مهر 92 11:14
________________________________█████_____█████ ______________________________███____██_██_____███ _____________________________██________██__________██ ____________________________██__________█____________██ ________██████____________██________________________██ _____███████████________██________________________██ ____█████████████_______██_______________________██ ___███████████████______██______________________██ ___████████████████______██___________________██ ___████████████████_______██_________________██ ____███████████████_______███_______________██ _______███████████_______██__██_____________██ ___________███████______████___██__________██ ____██████__██████████████_____██_____██ __██████████████████████________██__██ _████████████████████_____________████ ██_█████_████████████_______________█ █__█_██__████████████ _____█__████████████ _______█████████████ _______██████████████ _______███████████████ ________███████████████ _______███████__████████ ______███████_____███████ ____█████████________██████
پریسا
30 مهر 92 16:54
سلام عزیزم،ممنون ازاینکه بهمون سرمیزنی وجویای حالمون هستی،امیدوارم خوش وتندرست باشیدبرامون دعاکن
ازاده مامان آرتین
2 آبان 92 17:29
برو خصوصی گلم
مامان بردیا شیطون
2 آبان 92 19:35
عیدتون مبارک.............
مامان فتانه
3 آبان 92 10:18
اول از همه 3ماهگی این ناناز مبارک ...ای جانم چه ناز و معصوم خوابیده....نامزدی مینا جون هم مبارک باشه انشالله خوشبخت بشن
مامان
4 آبان 92 11:05
سلام عزیزم . از آشنایی با تون خوشحالم چقدر دوست اهوازی چه خوب. به منم سر بزنید خوشحال میشم.