شایان جونشایان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

من و بابا و شایان کوچولو

ای تموم زندگیم...بی تو تمومه زندگیم

1392/11/7 10:59
نویسنده : زهرا
656 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااام عشق مامانیییییییییییییییی...

الان چند وقته میخوام بیام مطلب جدید بگذارم ولی مشالله انقدر مشغولم کردی که اصصصصصصصصلا فرصت نکردم.الانم ساعت ١ شبه تو خوابیدی ومن اومدم یکم بنویسم.امشب یعنی ٦ بهمن تولد بابا محمد بود.از همین جا دوباره این روز قشنگ رو به همسری تبریک میگم.انشالله سایه ات همیشه بالای سر من و شایان باشه(واحیانا بچه های اینده مون)چشمکامشب واسه بابایی یه تولد کوچولو گرفتیم.خیلی خوب بود و خوش گذشت.محمد جونم من و شایانی عاشقتیم.اینم عکس پسملی در تولد پدری!!!

عزیزکم با ورودت به ماه هفتم پیشرفت هایی هم داشتی.مثلا اینکه قبلا گفته بودم روروک دوست نداری چون نمیتونستی حرکتش بدی.ولی یاد گرفتی دیگه باید چیکار کنی.البته بیشتر عقب عقبی یا کج کج مدل خرچنگی میری ولی در هر حال خودت رو به هدف مورد نظرت میرسونی.

خودت رو با روروک میکشونی سمت میز وسط پذیرایی و با دستت تق تق میکوبی روش و کلی هم ذوق میکنی!بهههههله یه همچین تفریحات سالمی داره گل پسرنیشخند

جوجه مامان روروک سواری یه فایده دیگه هم داشته واست اینکه عضلات پاهات داره تقویت میشه.تو روروک بعضی وقتها از روی صندلیش بلند میشی و میایستی.چند روز پیش هم خاله مریم داشت باهات بازی میکرد که دیدم گفت اجی شایان خودش میایسته!نگاه کردم دیدم دستات و به مبل گرفته بودی و ایستاده بودی.چند لحظه ای بدون کمک میتونی بایستی ولی ما دستامون و یه کو چولو اونورتر میگیریم که اگه خواستی بیافتی سریع بگیریمت.

وقتی روی سینه میگذاریمت تلاش میکنی بری جلو ولی نمیتونی ولی وقتی دستمون رو میگذاریم کف پاهات روشون فشار میاری و رو دستات بلند میشی و خودت رو پرت میکنی جلو.یعنی عااااشقتمقلب

با کلی ذوق و شوق رفتم واست پوره سیب زمینی درست کردم ولی اصصصصلا دوست نداشتی و این شکلی بودیسبزومن...ناراحت

با کمک میتونی بنشینی و بدون کمک هم چند لحظه ای میشینی ولی بعد به جلو یا طرفین سقوط میکنی!زیاد نمیگذارم بشینی تا به کمرت فشار نیاد.هییییچ عجله ای نیست.میدونم به موقع همه کار یاد میگیری.پس بهت اصلا فشار نمیارم.

عزیز مامان فعلا اینا یادم بود.من دیگه برم بخوابم چون دیگه چشمام باز نمیشنخمیازه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان کوثری
7 بهمن 92 6:01
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی http://tempari.blogfa.com حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
shima
7 بهمن 92 10:40
Ghorboonesh besham pishrafthaye ziyadi dashte in chand vaght zahra joon dige khodeto vase sheytoonihaye bishtar amade kon tavalode hamsari ham mobarak bashe,
مامان فتانه
7 بهمن 92 13:51
تولد بابایی مبارک انشالله سالیان سال سایش بالاسرتون باشه
پریسا
7 بهمن 92 14:32
تولدهمسری روتبریک میگم،ماشاا...به این خوشمل پسرکه داره کم کم همه چی رو یادمیگیره،
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
7 بهمن 92 15:36
ماشالله به آقا شایان گل. بزرگ شدی دیگه،تولد بابایی هم مبارک انشالله سایشون بالای سر خانواده باشه
نازي مامان پورياپارسا
7 بهمن 92 23:25
افرين گل پسرماشالله به شما .درضمن تولدبابايي مبارک .ماماني به ماهم سربزن
زهرا
پاسخ
عزیزم اخه ادرس وبتون اشتباهه.
حدیث مامان آرش کمانگیر
8 بهمن 92 12:35
سلام مامان شایان کوچولو.پسمل خوشگل شما تقریبا یک ماه از پسمل من کوچکتره خوشحال می شم با هم تبادل لینک کنیم.من با اجازه لینکتون کردم
مامان ایلیا(آرزو)
8 بهمن 92 13:47
سلام شایانم خوبی خاله؟تولد بابایی مبارک ایشالا همیسه مامان و بابا سلامت باشن عزیزم چه جالب همسرتون هم سن همسر منه ایلیا هم کارای شما رو میکنه ولی منم نمیزارم بشینه آخه خیلی به کمرش فشار میاد دلم میسوزه
مامان بردیا شیطون
8 بهمن 92 14:59
ای جوووووووووووووونم ماشالا تولد بابایی مبارک
مامان بردیا شیطون
8 بهمن 92 15:01
خدایامن که دستم به آسمان نمیرسداماتوکه دستت به زمین میرسدبلندم کن..
مامان هلاله
8 بهمن 92 22:06
تولد بابایی مبارک باشه ماشالا چه قدر پسرت بزرگ شده.
مامان ایلیا
9 بهمن 92 13:30
سلام. تولد همسر مهربونت مبارک باشه مامانی،ایشالله تولد 120 سالگیشون هزار ماشالله به شایان جون،ایلیا هم از اول اصلا پوره سیب زمینی دوست نداشت منم دیگه بهش ندادم
نگاری
10 بهمن 92 1:49
تولد همسری مبارک. 120سالگیش و کنار هم جشن بگیرین.
مامان آیهان کوچولو
11 بهمن 92 2:36
تولد بابای شایان جون مبارک. ماشاالله به این گل پسر که دیگه یواش یواش داره راه میوفته. راستی من شنیدم وقتی دستو میذاری کف پای بچه به زانوش فشار میاد ما هم برا همین این کارو نمیکنیم.گفتم بهت بگم
مامان رهام
11 بهمن 92 13:58
سلام شایان خاله چه بلایی شدی وروجک خان. وووووووووووووووی دمپایی هاشو ببین. بوس بوس بوس
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
12 بهمن 92 0:06
سلام گلم.شایان جونو ببوس. امیررضا که خیلی وقته سینه خیز میکنه از اواخر 4ماهگیش عزیزم،خیلی کم جلو میرفت.فقط الان چند وقتیه که خیلی سرعتی سینه خیز میره.ا شایان جون چطور سینه خیز میکنه؟4دست و پا چطور؟امیررضا که 4دست و پا نمیکنه
مامان مهیار
12 بهمن 92 1:55
سلام عزیزم چقدناز شدی تو پسمل کاشکی نزدیک بودیم همیشه میومدم دیدنت حیف!!!!
مامان مهیار
12 بهمن 92 1:58
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
13 بهمن 92 11:58
دقیقا امیررضا هم از چزخش شروع کرد.دور خودش میچرخید و جاش تغییر میکرد.منتظر باش نزدیکه 4چشمی پاییدن ببوس عزیز دلو
مامان بردیا شیطون
13 بهمن 92 13:41
razgol
14 بهمن 92 0:25
سلام افرین به شایان جون واسه خودش مردی شده دیگه رو پاهایه خودش وای میسته دمپایی نازی هم داره مادر شوهرم سلنا رو از 4/5 ماهگی میزاره بشینه اما من خودم تا 5 ماهگی مقاومت کردم الان تو بغلم میزارم بشینه الان خوندم شایان هنوز نمیزاری بشینه یکم عذاب وجدان گرفتم
مامان عرفان
17 بهمن 92 11:10
عزیزم سلام شایانتون خیلی ماهه. نمی دوم عرفان من چه شکلی میشه. این کوچولوها رو می بیم دلم براش یه ذره میشه و طاقتم طاق. هنوز تا اردیبهشت باید منتظر اومدنش بمونم. به ما هم سری بزنید خوشحال میشیم
ازاده مامان آرتین
17 بهمن 92 12:39
عزیزم تولد همسری مبارک باشه-با تاخیر اومدم اینترنت نداشتم-ماشالا به این شایان گلم-واسه خودش مردی شده
مامان فتانه
17 بهمن 92 22:20
Azizam che naz shodi tavalode babae mobarak.che jaleb tavalode baba bahram ham 12 bahman
مامان بردیا شیطون
17 بهمن 92 22:25
شایان جون خوبه مامانی..... ببوسش که حسابی دلمون واسش تنگ شده
مامان بردیا شیطون
17 بهمن 92 22:50
در زندگی :نه گل باش که اسیر خاک شوی ،و نه باران باش که به خاک بیفتی ،خاک باش که گل از تو بروید و باران به خاطر تو بیفتد ...
شیما مامان شاهین کوچولو
19 بهمن 92 18:05
ای خدااااااا اون دمپایی کش دار چه باحالهههههه قربونت بشم شایان جونم ماشاله بزرگ شدیاااااااا تولد همسری هم مبارکباشه
مامان
20 بهمن 92 12:03
تولد بابایی مبارک
مامی پوریا
20 بهمن 92 19:49
تولدت بابایی مبارک 7ماهگیه اقا شایان هم مبارک...