شایان جونشایان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

من و بابا و شایان کوچولو

خبر خبر خبردار شایان شده دندون دار!!!

1392/12/26 17:34
نویسنده : زهرا
1,977 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر قند عسلمقلب

امروز ٢٦/١٢/١٣٩٢ اولین دندونت توسط مامان رویت شد....مباااااارکهههههههههههماچ

امروز ظهر دستم و شستم و انگشتم و طبق معمول هر روز کردم تو دهنت که ببینم خبری هست یا نه که دیدم بعععععععععععععععله...کلی خوشحال شدم و ذوق کردم و بوسه بارونت کردم.

اولین دندون...دندون جلو پایینی و سمت راست هست.بازم مبارکه عسلم

هنوز خیلی کوچولوه نمیشه عکسش و بگیرم.بیشتر که اومد بیرون عکسشم میگذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ایلیا
27 اسفند 92 1:21
سلام خوشگل خاله. 8 ماهگیت مبارک هوووراااااا اولین مروارید قشنگتم مبارک باشه
مامان آیهان کوچولو
28 اسفند 92 5:47
مبارکه شایان جون ایشالله دندونات همیشه سالم باشه نفسم.
پریسا
28 اسفند 92 23:11
سال نومبارک امیدوارم سال 93 سال برآورده شدن تک تک آرزوهاتون باشه،همواره موفق باشیدوتندرست دوندونت مبارک خوشمل پسر
مامان آیهان کوچولو
29 اسفند 92 9:42
عیدتون مبارک شایان جونو مامانی [بوسه][بوسه]
فرزانه مامان علی اکبر
1 فروردین 93 0:18
مباااااااااااااااارکه
مامان ایلیا(آرزو)
3 فروردین 93 12:44
سلام عزیزم عیدتون مبارک مرواریدتم مبارک ایشالا بقیه ی دندونت به سلامتی در بیاد گلم
مامی پوریا
7 فروردین 93 15:18
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **نوروزت مبارک**
helen
11 فروردین 93 17:25
مامانی مهربون به پست ثابتم ی نگاهی مندازی؟؟!!
ازاده مامان آرتین
16 فروردین 93 21:27
عزیزم مبارکت باشه خاله جون-بسلامتی