شایان جونشایان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

من و بابا و شایان کوچولو

نهمین ماهگرد

1393/1/22 0:55
نویسنده : زهرا
3,000 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

                نه ماهگیت مبارک قربونت بشم

قد گل پسر ٧٢                  وزن ٩ کیلو

وزن گیریت اصلا خوب نبودهناراحتبا اینکه خیلی بهت رسیدگی میکنم ولی خوب وزن نگرفته بودی.من فکر کنم واسه دندونات بود اخه خیلی بی اشتها شده بودی.حالا بهداشت گفت ٢ هفته دیگه دوباره ببرمت وزنت کنن ببینن اضافه کردی یا نه.حالا میخوام دوپینگ کنی ببینم تاثیر داره یانهچشمک

مشالله خیلی هم پر تحرکی.اصلا یه جا که بند نمیشی.منم همش دنبالتم.جدیدا هم که دستت و میگیری هر جایی که بلند باشه و میایستی.درستم تعادل نداری و همش دستام دورته که یه وقت نیافتی.بعضی وقتها دیگه انرزی کم میارم .

انشالله همیشه صحیح و سالم و در پناه خدا باشی عشق کو چولوی منقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان ایلیا
22 فروردین 93 13:26
سلااام سلاااام 9 ماهگیت مبارک گل پسر قشنگم عیدتون هم مبارک باشه، ایشالله سال خوبی داشته باشید
مامان آیهان کوچولو
23 فروردین 93 13:31
سلام نهمین ماهگردت مبارک عزیزم. ماشالله به این همه انرژی که بچه ها دارن واقعا آدم کم میاره. ایشالله همیشه تنت سالم باشه شایان جون.
حدیث مامان آرش کمانگیر
23 فروردین 93 13:46
ماشاا... به ای پسمل آقا که اینقد دل ما رو ببرده.مامانی شایان رو هوار تا ببوس
مامان ایلیا(آرزو)
23 فروردین 93 21:19
سلام شایان خوشگلم 9 ماهگیت مبارک عزیزم ناراحت نباش ایلیا هم خیلی لاغره آخه خیلی تحرک داره غذا هم به زور میدم همش فرار میکنه364
آرزو
24 فروردین 93 9:41
سلام، شایان جون نه ماهگیت مبارک گل پسر همیشه شاد باشی
مامان بردیا شیطون
24 فروردین 93 12:19
9ماهگیت مبارک عسل..... هم خوب وزن نگرفته بود قرار شده این ماه دوباره ببرمش.... ایشالا همیشه سالم باشه
مامان هلاله
24 فروردین 93 16:09
9ماهگیت مبارک پسر گل
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
25 فروردین 93 23:04
سلام گلم. 9 ماهگیت مبارک. معلومه که شیطون و بلا شدی که وزن هم نمیگیری...
بهار
26 فروردین 93 15:52
سلام هدیه سنیا تقویم سال 93 با عکس دلخواهتون در صورت قرار دادن لوگوی سنیا.
مامان ایلیا(سهیلا)
26 فروردین 93 17:33
سلام شایان جون 9 ماهگیت مبارک زیاد خودت رو ناراحت نکن بچه ها اینجوری هستن یه وقتایی می خورن وزن میگیرین یه وقتایی هم ...
نازي مامان پورياپارسا
26 فروردین 93 23:58
مبارکه خوشگلم .اخرش من اين پسرقندعسل روميخورم مخصوصا وقتي ازحموم مياد خوشگل ل ل ل ل ل
مهین مامان مهیار
27 فروردین 93 1:37
سلام شیطون خاله.شنیدم بلا شدی. 9 ماهگیت مبارک عسلم.
مهین مامان مهیار
27 فروردین 93 1:42
سلام عزیزم.نگران وزن گیری شایان نباش خودش به مرور درست میشه وزن نگرفتنش بخاطر دندوناشه. مهیار دیگه شیرمو نمیخوره الان 2 ماه شده و شیرمم خشک شد .هر وقت که گشنش باشه میدم معمولا 2 ساعت به 2 س.بعضی موقع زودتر بعضی موقع 3 ساعت.اگه فاصلشون کم باشه 90 یا 120 ولی اگه خیلی گشنه باشه 150 تا 180.
مامی پوریا
30 فروردین 93 16:01
چون او به جهان کم است و او این همه است یک واژه ساده نیست یک عالمه است هم دختر و هم همسر و هم مادر عشق اینها همه هیچ فاطمه فاطمه است ولادت حضرت فاطمه(س) گراميباد
مامان ایلیا
31 فروردین 93 16:40
بانوی گل شاهکار زیبای خلقت ،مخلوق دلبری خداوند شادی تو شادی دنیاست ، روزت ،ماهت ، سالت و تمام لحظه های عمرت از هم اکنون مبارک...
مامان بردیا شیطون
31 فروردین 93 19:53
من بدهکار توام ای مادر همه جانی که به من بخشیدی لحظاتی که برای امن من جنگیدی و بدهکار توام عمرت را روزهایی که ز من رنجیدی اشک ها دزدیدی، و به من خندیدی من بدهکار توام ای مادر!
ازاده مامان آرتین
1 اردیبهشت 93 14:02
عزیزم 9 ماهگیت مبارک-نگران نباش زهرا جان احتمالش هست که بخاطر دندونش باشه-خوب میشه
مامی آراد
1 اردیبهشت 93 18:02
9ماهگیت مبارک با اجازه لینکتون کردم
مامان محنا
11 اردیبهشت 93 11:44
سلام 9 ماهگیت مبارک حرکات شایان کوچو لو خیل یشبیه کارای دخملی منه اونم خوب وزن نمیکیره و اصلا خوب غذا نمیخوره