شایان جونشایان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

من و بابا و شایان کوچولو

روز مادر(اولین سالی که منم مامانم)

1393/2/2 2:05
نویسنده : زهرا
3,795 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم سلام زندگیم

بلاخره روز ما هم رسیدچشمکاز وقتی که با بابایی ازدواج کردم این روز و به عنوان روز زن جشن میگرفتیم و بابایی بهم یه کادویی میداد ولییییییی امسال فرق میکرد.من ٢ تا عنوان داشتم هم زن هم ماااااادر...بهههههله...اولین سالیه که منم مامان شدم...بابایی هم غافلگیرم کرد و ظهر که از سر کار اومد دیدم ٢ تا کادو دستشه.گفت یکیش از طرف شایان یکیش از طرف منه...مررررررسی عخششمقلبشب قبلش رفته بودیم خونه مامانم و کادو مامانبزرگ و واسش بردیم.خود روز مادر هم رفتیم خونه مامان بابایی و کادو مادر جون و بهش دادیم.مبارکشون باشه.انشالله سالیان سال سایه شون بالای سرمون باشه

 

راستی چند وقت پیش رفته بودیم خونه مادر جونت.حیاطشون تو این فصل خیلی با صفا شده.بردمت تو حیاط و کلی عکس گرفتم.خیلی ناز شدن عکسات دلم نیومد تو و بلاگت نگذارمشون.شایان گلی بین گلها...

 

چند روز پیش هم جشن عروسی پسر دایی من بود.اینجا هم شما اماده رفتن به عروسی بودی...کلی هم اقا بودی و اصلا اذیت نکردی.یکم پیش من بودی بعدش هم رفتی پیش بابایی تا اخر مجلس 

 

مشالله خیلی پر تحرکی.همش یا میری روی تریدمیل یا میری تو اشپزخونه سراغ سیب زمینی پیازها.اخه من از دستت چیکار کنم؟کلافههمش دنبالتم.یا دستت و میگیری به دیوار و میخوای بایستی.اعتماد به نفستم که بالاست.هنوز درست تعادل نداری میخوای یه دستی خودت و بگیری.جدیدا هم میری سراغ در کابینت ها و تلاش میکنی بازشون کنی.وقتی هم میام دنبالت که بگیرمت اگه بگم بگیرش بگیرش هل میکنی و مثلا میخوای تند تر بری که برعکس در جا میزنی

ماهرانه ٤ دست و پا میری.سریع و تند.خیلی هم بابایی تشریف دارین.اخه یعنی چییییییی؟قبول نیست.من این همه زحمت میکشم بعد تو بابایی رو ترجیح میدیدل شکستهیعنی وقتی بغل بابایی باشی دیگه بغل هیچکس نمیری بجززززززز خاله مریم...اره عزیزم خاله مریم و خیلی دوسش داری.اخه خیلی بغلت میکنه و دورت میده و باهات بازی میکنه.وقتی میریم خونه مامانبزرگ دیگه من از دنبال شما دویدن راحتم چون همش با خاله مریم مشغولی.اگرم کسی بخواد بگیرتت جیییغ میزنی و خودتو میچسبونی به خاله.

 

اگه یه لحظه ازت غفلت کنم یه بلایی خدای نکرده سر خودت میاریناراحتخیلی نگرانتم.همش میگم خدا خودش محافظ و مراقبت باشه.اخه بچه خیلی مراقبت میخواد.نگراااااانمنگرانخدا پسرم و از همه بلاها حفظ کن...

فعلا خداحافظ جوجه کوچولو...بای بای کنبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان بردیا شیطون
2 اردیبهشت 93 13:11
جووووووووووووووووووووووووووووونم فدات شم ....حسابی بلا شدی ها..... چه عکسای قشنگی...... عروسی خوش گذشت...... مامانی روزت مبارک
مامان بردیا شیطون
2 اردیبهشت 93 13:11
در لحظه سختی , فقط از خداوند کمک بخواه. او بهترین فریادرس است و همیشه با تو و در کنار توست.
مامان ایلیا(آرزو)
2 اردیبهشت 93 17:35
سلام عزیزم چه قد عکست با گلا ناز بود خودت گلی خوشگلم ماشالا به تو که عین ایلیا شیطونی[پاسخ ]
مامان فتانه
3 اردیبهشت 93 15:59
Khanomi rozat mobarak v kadohat....aziza man har vagh labkhandasho mibinam koli enerzhi mgram
پریسا
4 اردیبهشت 93 2:08
ماشاا....پسمل خوشملِ
پریسا
4 اردیبهشت 93 2:09
رابطه هاهیچگاه بامرگ طبیعی نمی میرند... آنهاراخودخواهی،بداخلاقی وغفلت ازبین میبرد.
فریده مامان آیهان کوچولو
5 اردیبهشت 93 12:05
سلام روز مادر مبارک باشه. مااااااااااااااااااااااااشالله هزار ماشالله خیلی خیلی ناز شده.حتما امروز تو خونمون واسش اسپند دود میکنم آخه خیلی ناز شده. خدا از چشم بد حفظش کنه. نگو منم مثل تو باید دنبالش باشم وگرنه...
مامان عاطفه ی عاشق
7 اردیبهشت 93 13:13
سلام عزیزم.نوشته ی اولم ارسال نشد و نوشته هام پرید. دلم براتون تنگ شده بود. میبوسمت شایان جووون.
شیما مامان شاهین کوچولو
7 اردیبهشت 93 14:50
هه هه خوشم میاد زهرا جونم مثل من عاشق عکاسی تو محیط بیرونییییهااااا عکسا عالییییی شده مامان با ذوق
مامان هلاله
10 اردیبهشت 93 16:44
چونم پسری چرا اینقدر لاغر شده؟؟؟؟
آرزو
11 اردیبهشت 93 9:33
سلام جیگر گل پسر که انقدر بلا شده ماشاالله، روز مادر هم با کلی تاخیر مبارک
مامان امیرصدرا
11 اردیبهشت 93 15:12
سلام دوست عزیز ای جونم چه قدر نازی خوشحال میشم به من هم سربزنید
مامان امیرصدرا
12 اردیبهشت 93 8:02
سلام دوست عزیز ممنون از حضور گرمتان امید وارم دوستای خوبی برای هم باشیم
مامان امیرصدرا
12 اردیبهشت 93 8:18
سلام بااجازه ششما را لینگ کردم
فریده مامان آیهان کوچولو
19 اردیبهشت 93 21:55
سلامممممممممممممممم دهمین ماهگردت مبارک شایان جون.
مهدیه
20 اردیبهشت 93 14:32
http://03293.niniweblog.com نی نی خودتو پیدا کن!
ستارگان آسمان من
13 خرداد 93 2:06